На 19-и съм на изпит


Днес получих писмо по електронната поща, че изпита за стипендията на Българската Си Еф Ей асоциация ще бъде на 19 януари и аз съм допуснат при пресяването по документи. Сега очаквам подробности къде и от колко часа ще се проведе изпита.

Етикети: , ,

3 Коментари to “На 19-и съм на изпит”

  1. Leo Says:

    Пожелавам ти успех на изпита в събота =)
    И ти пожелавам на 7 юни да си в зала 272 на СУ =)
    и няколко месеца след това да получиш мейл с „Congratulations“ =)
    и две календарни години след това да си си взел всичките 3 изпита =)
    И в БГ да иа повече чартърхолдъри и въобще етични хора…

    И пак: стискам палци в събота =)
    На 7ми няма да мога да стискам, защото ще съм в аулата =)

  2. Боян Says:

    Благодаря за пожеланията, Leo. Успех и на теб – 2010 година да сме чартърхолдъри и двамата 🙂

  3. Изпита за стипендията мина « Блогът на Боян Says:

    […] на които се е случвало да четат и друг път моя блог, знаят, че днес беше изпита за стипендиите на Българската Си […]

Вашият коментар

