Успех!


Утре е Денят! Успех на всички CFA кандидати 🙂

Етикети: , ,

2 Коментари to “Успех!”

  1. Stanislav Stoyanov Says:

    Здравейте!

    Радвам се, че този блог ми дава възможността да попитам относно някои неща за CFA Level 1 изпита.
    Аз съм студент по финанси в Свищов. Сега ще съм 7ми семстър и съм решил да се пробвам успоредно да уча за CFA през последните ми два семестъра. Ще се регистрирам още при първата възможност за изпита през юни 2010.
    Интересува ме дали е възможно да се готвя само по материали на Schweser, тъй като ми се струва доста по-обемно съдържанието на CFA institute. Сдобих се с един 25 мегабайтов файл(pdf)(schweser от 2009г.) със 7 книги по около 270-280 стр. всяка. Дали това е пълният формат? И дали не са само като допълнения към книгите на CFA institute? Има ли някой, който да е учил само по Schweser и е взел първо ниво?

    Благодаря и ако имате съвети към мен, моля кажете!

  2. Боян Says:

    Здравей и извинявай за лекото забавяне с отговора. Познавам хора, които са си взимали изпита само с материалите на Schweser. Всъщност до по-миналата година учебниците на CFA институт не бяха включени в цената и много хора не си ги взимаха. Така че е напълно възможно да си вземеш изпита само с материалите на Schweser. Лично аз предпочитам да прочета веднъж и учебниците и след това да преговарям по schweser.

Вашият коментар

